Faceți o programare!

Faceți clic pe butonul de jos pentru a face o întâlnire cu noi.

Memo pentru proprietari

Dacă doriți ca o vizită la salonul de îngrijire să fie cât mai confortabilă, trebuie să urmați o serie de reguli simple. Nu există complicații și nu este nevoie de o pregătire specială. Dar, cu experiența noastră, dorim să vă oferim câteva sfaturi pentru a vă ajuta animalul de companie să tolereze mai ușor toate procedurile și să economisiți timp atât dumneavoastră, cât și noi.

Dog

1Nu vă spălați animalul de companie înainte de a merge la salon.

Dacă spălați animalul și nu îl periați corespunzător, munca îngrijitorului va deveni de multe ori mai dificilă și, în unele cazuri, fără speranță, cum ar fi pieptănarea încurcăturilor. Este permisă doar o periere ușoară cu o zi înainte!

2Nu vă hrăniți animalul de companie cu două ore înainte de tratament.

Dacă aveți o întâlnire dimineața, este mai bine să nu-i dați animalului dumneavoastră de companie micul dejun. Dacă este pentru după-amiaza sau seara - este recomandabil să nu-l hrăniți cu 3-4 ore înainte. Această regulă se datorează faptului că, dacă hrăniți animalul chiar înainte de proceduri, există posibilitatea ca mâncarea să nu fie absorbită sau animalul să vrea să meargă la toaletă. În acest caz, animalul va fi nervos, hiperactiv, va avea contracții, interferând astfel cu toate activitățile corespunzătoare, iar în cel mai rău caz - se va comporta agresiv.

3Scoateți-vă câinele la plimbare înainte de începerea procedurilor.

Tunderea unui câine este o procedură destul de lungă. Prin urmare, atunci când vine la salon, animalul ar trebui să se simtă calm, de preferință chiar puțin obosit, energia inutilă nu ar trebui să fie îndreptată către îngrijitor. În caz contrar - orice procedură va crește în mod inevitabil în timp.

4Nu uitați să vorbiți despre particularitățile animalului.

Înainte de procedură, îngrijitorul examinează cu atenție animalul și vede totul pe piele și pe corpul animalului, dar lucruri precum bolile cardiovasculare sau alte anomalii de sănătate pot fi cunoscute doar de către proprietar. Negi, răni, cicatrici, excrescențe pe pielea câinelui, alergii, intervenții chirurgicale - toate aceste lucruri trebuie menționate înainte de vizită! Acest lucru va menține animalul dvs. de companie în siguranță și ne va ușura munca.

De asemenea, nu uitați să vorbiți despre personalitatea câinelui, dacă animalul poate fi agresiv sau dacă a mai avut o experiență negativă cu tunsul.

5Vaccinați-l și tratați-l împotriva ectoparazitului.

Fiecare proprietar trebuie să monitorizeze cu atenție starea de sănătate a prietenului său patruped: vaccinarea la timp, tratamentul blănii, dehelmintizarea regulată. Înainte de a merge la salon, animalul trebuie să fie tratat împotriva ectoparaziților și vaccinat.

6Nu petreceți prea mult timp transportând animalul de companie

Nu merită să pierdeți mult timp cu transportul. Mai ales în timpul sezonului cald. Un animal care se află prea mult timp pe drum se simte obosit, inconfortabil, anxios și are un risc crescut de insolație. Dacă, totuși, drumul a fost lung și chinuitor - scoateți animalul la plimbare pentru a-l calma. Dacă ați transportat pisica într-o cutie de transport, scoateți-o și țineți-o în mașină.

Când să nu mergi la îngrijitor

1În timpul sarcinii

Un animal gestant se comportă foarte agitat. Există o mare susținere prin burtă în timpul tunderii, astfel cățelul poate deveni nervos, anxios și agresiv.

2Când un animal este în călduri

În această perioadă, animalele devin mai agitate și nu lasă pe nimeni să se apropie. Iar dacă vine un câine mascul după el, este imposibil să-l tundem, pentru că simte mirosul și nu poate sta locului.

3În timpul bolii

Nu tundeți un câine care este bolnav sau nu se simte bine. De exemplu, cu simptome de vărsături, diaree, tuse, nas curbat sau răni proaspete.

4Fără tratament prealabil împotriva paraziților

Dacă câinele dumneavoastră are o blană groasă și mulți acarieni sub ea, este posibil ca îngrijitorul să nu-i observe și să-i taie cu o mașină. Alți paraziți încep să se răspândească în tot salonul, după care nu mai este posibil să tundă pe cineva.

Dacă, din anumite motive, nu puteți veni la ora stabilită, anunțați-ne cu 24 de ore înainte de programare.